Naručitelj Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica (u daljnjem tekstu: „Vrtić“), pokrenuo je postupak nabave mesa te vam upućuje ovaj poziv za dostavu ponude. Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16., 114/22.) (u daljnjem tekstu: ZJN) za godišnju procijenjenu vrijednosti nabave manju od 26.540,00 EUR-a (roba i usluge) odnosno 66.360,00 EUR-a (radovi) bez PDV-a (tzv. jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom.
Predmet nabave je nabava mesa za potrebe Vrtića, sukladno troškovniku u prilogu poziva i čini sastavni dio ovog poziva.
Predmet nabave je podijeljen u grupe:
Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 9.900,00 EUR bez PDV-a.Ponuditelj može dostaviti ponudu za samo jednu grupu ili sve grupe predmeta nabave.Za svaku grupu nabave potrebno je dostaviti popunjen ponudbeni list.U troškovniku su utvrđene okvirne količine predmeta nabave budući da se radi o namirnicama za koje naručitelj zbog broja djece ne može unaprijed odrediti točnu količinu.
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 4/25 JDN
Vaša ponuda treba ispuniti slijedeće uvjete:
Način izvršenja: Ugovor.
Rok izvršenja: od dana zaključenja ugovora do 31.12.2025.
Rok valjanosti ponude – 15 dana od dana otvaranja ponude
Mjesto izvršenja – Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica
Isporuka robe je prema narudžbi, tri puta tjedno.
30 dana od dana zaprimanja valjanog e-računa sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/18, e-Račun se ispostavlja na adresu naručitelja::Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica 361148749423, s naznakom na računu „4/25 JDN – Ugovor (broj)“.
Račun se ispostavlja u elektroničkom obliku.
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.
Ponuda treba sadržavati:
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i troškovniku iz ovog Poziva za dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.
Rok za dostavu ponude: 6.10.2025. godine do 08:00 sati bez obzira na način dostave.
Način dostave ponude: ponuda se dostavlja na e-mail na adresu [email protected] skenirano (potpisano i ovjereno) u pdf. formatu ili osobno, poštom na adresu:
Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica
Ulica dr. Alberta Heinricha 26, 48 000 Koprivnica „Meso“ – NE OTVARAJ
Otvaranje ponuda nije javno.
Osoba za kontakt:
Leonarda Žarković
Tel: 048 601 921
e-mail: [email protected] 2/3
Naručitelj ne snosi nikakve troškove u svezi sa sudjelovanjem ponuditelja u ovom postupku.
Obavijest o rezultatima predmetne nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.
KLASA: 400-06/25-01/5
URBROJ: 2317-1-7-25-1
Koprivnica, 2.10.2025.