Poziv za dostavu ponude – fotokopirni papir

Naručitelj Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica (u daljnjem tekstu: „Vrtić“), pokrenuo je postupak nabave: Fotokopirni papir te vam upućuje ovaj poziv za dostavu ponude. Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16., 114/22.) (u daljnjem tekstu: ZJN) za godišnju procijenjenu vrijednosti nabave manju od 26.540,00 EUR-a (roba i usluge) odnosno 66.360,00 EUR-a (radovi) bez PDV-a (tzv. jednostavnu nabavu)

Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom.

OPIS PREDMETA NABAVE:

Predmet nabave je nabava fotokopirnog papira za potrebe Vrtića, sukladno troškovniku u prilogu poziva.

Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 3.000,00 EUR bez PDV-a. Predmet nabave nije podijeljen u grupe.

Ponuditelj mora ponuditi cjelokupnu količinu i sve stavke navedene u troškovniku koji je prilog pozivu. Količine su okvirne, a detaljan opis predmeta nabave naveden je u Troškovniku.

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 5/25 JDN

UVJETI NABAVE:

Vaša ponuda treba ispuniti slijedeće uvjete:

Način izvršenja: Ugovor.
Rok izvršenja: od dana zaključenja ugovora do 03.04.2026.
Rok valjanosti ponude – 15 dana od dana otvaranja ponude
Mjesto izvršenja – Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica

NAČIN PLAĆANJA:

30 dana od dana zaprimanja valjanog e-računa sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/18, e-Račun se ispostavlja na adresu naručitelja: Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica 361148749423, s naznakom na računu „5/25 JDN – Ugovor (broj)“.

Račun se ispostavlja u elektroničkom obliku.

Cijena ponude:

  • Cijenu ponude formirati na bazi jediničnih cijena prema stavkama troškovnika. Jedinične cijene su nepromjenjive.
  • Cijena ponude je nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora.
  • Ukoliko ponuditelj uđe u sustav PDV-a, PDV neće biti priznati trošak.
  • Cijena ponude izražava se u eurima.
  • Cijena ponude piše se brojkama, bez poreza na dodanu vrijednost.
  • Porez na dodanu vrijednost iskazuje se posebno iza cijene ponude.
  • U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
  • Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost.

Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.

SASTAVNI DIJELOVI PONUDE:

Ponuda treba sadržavati:

  • Ponudbeni list (popunjen i potpisan od strane ponuditelja),
  • Troškovnik s cijenama za svaku stavku (ispunjen i ovjeren od strane ponuditelja)

NAČIN, MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PONUDE:

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i troškovniku iz ovog Poziva za dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.

Rok za dostavu ponude: 6.10.2025. godine do 08:00 sati bez obzira na način dostave.

Način dostave ponude: ponuda se dostavlja na e-mail na adresu [email protected] skenirano (potpisano i ovjereno) u pdf. formatu ili osobno, poštom na adresu:

Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica
Ulica dr. Alberta Heinricha 26, 48 000 Koprivnica „Fotokopirni papir“ – NE OTVARAJ

Otvaranje ponuda nije javno.

OSTALO:

Osobe za kontakt:
Leonarda Žarković
Tel: 048 601 921
e-mail: [email protected]

Naručitelj ne snosi nikakve troškove u svezi sa sudjelovanjem ponuditelja u ovom postupku.

Obavijest o rezultatima predmetne nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

Prilozi

KLASA: 400-06/25-01/6
URBROJ: 2317-1-7-25-1
Koprivnica, 2.10.2025.