Poziv za dostavu ponude – nabava higijenskog materijala

Naručitelj Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica (u daljnjem tekstu: „Vrtić“), pokrenuo je postupak nabave higijenskog materijala te vam upućuje ovaj poziv za dostavu ponude. Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16., 114/22.) (u daljnjem tekstu: ZJN) za godišnju procijenjenu vrijednosti nabave manju od 26.540,00 EUR-a (roba i usluge) odnosno 66.360,00 EUR-a (radovi) bez PDV-a (tzv. jednostavnu nabavu)

Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom.

OPIS PREDMETA NABAVE:

Predmet nabave je nabava higijenskog materijala za potrebe Vrtića, sukladno troškovniku u prilogu poziva.

Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 9.300,00 EUR bez PDV-a. Predmet nabave nije podijeljen u grupe.

Količine su okvirne, a detaljan opis predmeta nabave naveden je u Troškovniku.

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 6/25 JDN

UVJETI NABAVE:

    Vaša ponuda treba ispuniti slijedeće uvjete:

    Način izvršenja: Ugovor.
    Rok izvršenja: od dana zaključenja ugovora do 29.04.2026.
    Rok valjanosti ponude – 15 dana od dana otvaranja ponude
    Mjesto izvršenja – Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica

    NAČIN PLAĆANJA:

    30 dana od dana zaprimanja valjanog e-računa sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/18, e-Račun se ispostavlja na adresu naručitelja::Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica 361148749423, s naznakom na računu „6/25 JDN – Ugovor (broj)“.

    Račun se ispostavlja u elektroničkom obliku.

    Cijena ponude:

    • Cijenu ponude formirati na bazi jediničnih cijena prema stavkama troškovnika. Jedinične cijene su nepromjenjive.
    • Cijena ponude je nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora..
    • Cijena ponude izražava se u eurima.
    • Cijena ponude piše se brojkama, bez poreza na dodanu vrijednost.
    • Porez na dodanu vrijednost iskazuje se posebno iza cijene ponude.
    • U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
    • Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost.

    Kriterij za odabir ponude je najniža cijena

    SASTAVNI DIJELOVI PONUDE:

    Ponuda treba sadržavati:

    • Ponudbeni list (popunjen i potpisan od strane ponuditelja),
    • Troškovnik s cijenama za svaku stavku (ispunjen i ovjeren od strane ponuditelja)

    NAČIN, MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PONUDE:

    Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i troškovniku iz ovog Poziva za dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

      Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.

      Rok za dostavu ponude: 6.10.2025. godine do 08:00 sati bez obzira na način dostave.

      Način dostave ponude: ponuda se dostavlja na e-mail na adresu [email protected] skenirano (potpisano i ovjereno) u pdf. formatu ili osobno, poštom na adresu:

      Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica
      Ulica dr. Alberta Heinricha 26, 48 000 Koprivnica „Higijenski materijal“ – NE OTVARAJ

      Otvaranje ponuda nije javno.

      OSTALO:

      Osobe za kontakt:
      Leonarda Žarković
      Tel: 048 601 921
      e-mail: [email protected]

      Naručitelj ne snosi nikakve troškove u svezi sa sudjelovanjem ponuditelja u ovom postupku.

      Obavijest o rezultatima predmetne nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

      Prilozi

      KLASA: 400-06/25-01/7
      URBROJ: 2317-1-7-25-1
      Koprivnica, 2.10.2025.