Poziv za dostavu ponude – meso za 2026. godinu

Naručitelj Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica (u daljnjem tekstu: „Vrtić“), pokrenuo je postupak nabave mesa za 2026. godinu te vam upućuje ovaj poziv za dostavu ponude.

Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16., 114/22.) (u daljnjem tekstu: ZJN) za godišnju procijenjenu vrijednosti nabave manju od 26.540,00 EUR-a (roba i usluge) odnosno 66.360,00 EUR-a (radovi) bez PDV-a (tzv. jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom.

OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave je nabava mesa za 2026. godinu za potrebe Vrtića, sukladno troškovniku u prilogu poziva i čini sastavni dio ovog poziva.

Predmet nabave je podijeljen u grupe:

  • Grupa A – svježe meso- procijenjena vrijednost 13.000,00 EUR
  • Grupa B – suhomesnati proizvodi- procijenjena vrijednost 7.000,00 EUR

Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 20.000,00 EUR bez PDV-a.

Ponuditelj može dostaviti ponudu za samo jednu grupu ili sve grupe predmeta nabave.

Za svaku grupu nabave potrebno je dostaviti popunjen ponudbeni list.

U troškovniku su utvrđene okvirne količine predmeta nabave budući da se radi o namirnicama za koje naručitelj zbog broja djece ne može unaprijed odrediti točnu količinu.

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE: 14/26 JDN

UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispuniti slijedeće uvjete:

Način izvršenja: Ugovor
Rok izvršenja: od 2.1.2026. do 31.8.2026.
Rok valjanosti ponude – 15 dana od dana otvaranja ponude
Mjesto izvršenja – Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica

Isporuka robe je prema narudžbi, tri puta tjedno.Rok, način i uvjeti plaćanja: 30 dana od dana zaprimanja valjanog e-računa sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/18, e-Račun se ispostavlja na adresu naručitelja: Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica 48000, s naznakom na računu „14/25 JDN – Ugovor (broj)“.

Račun se ispostavlja u elektroničkom obliku.

Cijena ponude

Cijenu ponude formirati na bazi jediničnih cijena prema stavkama troškovnika.

  • Jedinične cijene su nepromjenjive.
  • Cijena ponude je nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora.
  • Cijena ponude izražava se u eurima.
  • Cijena ponude piše se brojkama, bez poreza na dodanu vrijednost.
  • Porez na dodanu vrijednost iskazuje se posebno iza cijene ponude.
  • U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti.
  • Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost.

Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.

SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

  • Ponudbeni list (popunjen i potpisan od strane ponuditelja),
  • Troškovnik s cijenama za svaku stavku (ispunjen i ovjeren od strane ponuditelja)

NAČIN, MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i troškovniku iz ovog Poziva za dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.

Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.

Rok za dostavu ponude: 23.12.2025. godine do 08:00 sati bez obzira na način dostave.

Način dostave ponude: ponuda se dostavlja na e-mail na adresu [email protected] skenirano (potpisano i ovjereno) u pdf. formatu ili osobno, poštom na adresu: Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, 48 000 Koprivnica „Meso“ – NE OTVARAJ.

Otvaranje ponuda nije javno.

OSTALO

Osoba za kontakt: Leonarda Žarković
Tel: 048 601 921
e-mail: [email protected]

Naručitelj ne snosi nikakve troškove u svezi sa sudjelovanjem ponuditelja u ovom postupku.

Obavijest o rezultatima predmetne nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

PRILOZI

KLASA: 400-06/25-01/15
URBROJ: 2137-1-7-25-1
Koprivnica, 16.12.2025.