Poziv za dostavu ponude – postupak nabave zdravstvene i laboratorijske usluge

Naručitelj Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica (u daljnjem tekstu: „Vrtić“), pokrenuo je postupak nabave zdravstvene i laboratorijske usluge te vam upućuje ovaj poziv za dostavu ponude.

Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16., 114/22.) (u daljnjem tekstu: ZJN) za godišnju procijenjenu vrijednosti nabave manju od 26.540,00 EUR-a (roba i usluge) odnosno 66.360,00 EUR-a (radovi) bez PDV-a (tzv. jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom.

OPIS PREDMETA NABAVE

Predmet nabave su zdravstvene i laboratorijske usluge za potrebe Vrtića, sukladno troškovniku u prilogu poziva i čini sastavni dio ovog poziva. 

Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 4.800,00 EUR bez PDV-a.

Predmet nabave nije podijeljen u grupe.

Ponuditelj mora ponuditi cjelokupnu količinu i sve stavke navedene u troškovniku koji je prilog pozivu. Količine su okvirne, a detaljan opis predmeta nabave naveden je u Troškovniku.

EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:8/25 JDN

UVJETI NABAVE

Vaša ponuda treba ispuniti sljedeće uvjete:

Način izvršenja: Ugovor. 
Rok izvršenja: od dana zaključenja ugovora do 31.12.2025.
Rok valjanosti ponude – 15 dana od dana otvaranja ponude
Mjesto izvršenja – Grad Koprivnica

Rok, način i uvjeti plaćanja: 30 dana od dana zaprimanja valjanog e-računa sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/18, e-Račun se ispostavlja na adresu naručitelja: Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica 361148749423, s naznakom na računu „8/25 JDN – Ugovor (broj)“ .

Račun se ispostavlja u elektroničkom obliku.

CIJENA PONUDE

  • Cijenu ponude formirati na bazi jediničnih cijena prema stavkama troškovnika.
  • Jedinične cijene su nepromjenjive.
  • Cijena ponude je nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora.
  • Cijena ponude izražava se u eurima.
  • Cijena ponude piše se brojkama, bez poreza na dodanu vrijednost.
  • Porez na dodanu vrijednost iskazuje se posebno iza cijene ponude.
  • U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti. 
  • Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost. 

Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.

SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

Ponuda treba sadržavati:

  • Ponudbeni list (popunjen i potpisan od strane ponuditelja),
  • Troškovnik s cijenama za svaku stavku (ispunjen i ovjeren od strane ponuditelja)

NAČIN, MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PONUDE

Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i troškovniku iz ovog Poziva za dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja. 

Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.

Rok za dostavu ponude: 7.11.2025. godine do 08:00 sati bez obzira na način dostave. 

Način dostave ponude: ponuda se dostavlja na e-mail na adresu [email protected]  skenirano (potpisano i ovjereno) u pdf. formatu ili osobno, poštom na adresu: Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, 48 000 Koprivnica „Zdravstvene i laboratorijske usluge“ – NE OTVARAJ.

Otvaranje ponuda nije javno.

OSTALO

Osoba za kontakt: Leonarda Žarković
Tel: 048 601 921
e-mail: [email protected]

Naručitelj ne snosi nikakve troškove u svezi sa sudjelovanjem ponuditelja u ovom postupku.

Obavijest o rezultatima predmetne nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

PRILOZI

KLASA: 400-06/25-01/10
URBROJ: 2317-1-7-25-4
Koprivnica, 4.11.2025.