Poziv za dostavu ponude – postupak nabave mesa

Naručitelj Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica (u daljnjem tekstu: „Vrtić“), pokrenuo je postupak nabave mesa te vam upućuje ovaj poziv za dostavu ponude.

Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16., 114/22.) (u daljnjem tekstu: ZJN) za godišnju procijenjenu vrijednosti nabave manju od 26.540,00 EUR-a (roba i usluge) odnosno 66.360,00 EUR-a (radovi) bez PDV-a (tzv. jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom.    

OPIS PREDMETA NABAVE

    Predmet nabave je nabava mesa za potrebe Vrtića, sukladno troškovniku u prilogu poziva i čini sastavni dio ovog poziva. 

    Predmet nabave je podijeljen u grupe:

    • Grupa A- svježe meso- procijenjena vrijednost 6.300,00 EUR
    • Grupa B- suhomesnati proizvodi- procijenjena vrijednost 1.500,00 EUR

    Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 7.800,00 EUR bez PDV-a.

    Ponuditelj može dostaviti ponudu za samo jednu grupu ili sve grupe predmeta nabave.

    Za svaku grupu nabave potrebno je dostaviti popunjen ponudbeni list.

    U troškovniku su utvrđene okvirne količine predmeta nabave budući da se radi o namirnicama za koje naručitelj zbog broja djece ne može unaprijed odrediti točnu količinu.

    EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:4/25 JDN

      UVJETI NABAVE

        Vaša ponuda treba ispuniti slijedeće uvjete:

        Način izvršenja: Ugovor. 
        Rok izvršenja: od dana zaključenja ugovora  do 31.12.2025.
        Rok valjanosti ponude – 15 dana od dana otvaranja ponude
        Mjesto izvršenja – Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica 

        Isporuka robe je prema narudžbi, tri puta tjedno.

        Rok, način i uvjeti plaćanja: 30 dana od dana zaprimanja valjanog e-računa sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/18, e-Račun se ispostavlja na adresu naručitelja::Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica 361148749423, s naznakom na računu „4/25 JDN – Ugovor (broj)“.

        Račun se ispostavlja u elektroničkom obliku.

        Cijena ponude

        • Cijenu ponude formirati na bazi jediničnih cijena prema stavkama troškovnika.
        • Jedinične cijene su nepromjenjive.
        • Cijena ponude je nepromjenjiva za vrijeme trajanja ugovora.
        • Cijena ponude izražava se u eurima.
        • Cijena ponude piše se brojkama, bez poreza na dodanu vrijednost.
        • Porez na dodanu vrijednost iskazuje se posebno iza cijene ponude.
        • U cijenu ponude bez poreza na dodanu vrijednost moraju biti uračunati svi troškovi i popusti. 

        Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost. 

        Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.

        SASTAVNI DIJELOVI PONUDE

          Ponuda treba sadržavati:

          • Ponudbeni list (popunjen i potpisan od strane ponuditelja),
          • Troškovnik s cijenama za svaku stavku (ispunjen i ovjeren od strane ponuditelja)

          NAČIN, MJESTO I ROK ZA DOSTAVU PONUDE

            Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i troškovniku iz ovog Poziva za dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja. 

            Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.

            Rok za dostavu ponude: 17.10.2025. godine do 15:00 sati bez obzira na način dostave. 

            Način dostave ponude: ponuda se dostavlja na e-mail na adresu [email protected]  skenirano (potpisano i ovjereno) u pdf. formatu ili osobno, poštom na adresu: 

            Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, 48 000 Koprivnica „Meso“ – NE OTVARAJ

            Otvaranje ponuda nije javno.

            OSTALO

              Osoba za kontakt: Leonarda Žarković
              Tel: 048 601 921
              e-mail: [email protected]

              Naručitelj ne snosi nikakve troškove u svezi sa sudjelovanjem ponuditelja u ovom postupku.

              Obavijest o rezultatima predmetne nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.

              Prilozi

              KLASA: 400-06/25-01/5
              URBROJ: 2317-1-7-25-6
              Koprivnica, 13.10.2025.