Naručitelj Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica (u daljnjem tekstu: „Vrtić“), pokrenuo je postupak nabave mesa te vam upućuje ovaj poziv za dostavu ponude.
Sukladno članku 15. Zakona o javnoj nabavi („Narodne novine“ br. 120/16., 114/22.) (u daljnjem tekstu: ZJN) za godišnju procijenjenu vrijednosti nabave manju od 26.540,00 EUR-a (roba i usluge) odnosno 66.360,00 EUR-a (radovi) bez PDV-a (tzv. jednostavnu nabavu) Naručitelj nije obvezan provoditi postupke javne nabave propisane Zakonom.
Predmet nabave je nabava mesa za potrebe Vrtića, sukladno troškovniku u prilogu poziva i čini sastavni dio ovog poziva.
Predmet nabave je podijeljen u grupe:
Ukupna procijenjena vrijednost nabave iznosi 7.800,00 EUR bez PDV-a.
Ponuditelj može dostaviti ponudu za samo jednu grupu ili sve grupe predmeta nabave.
Za svaku grupu nabave potrebno je dostaviti popunjen ponudbeni list.
U troškovniku su utvrđene okvirne količine predmeta nabave budući da se radi o namirnicama za koje naručitelj zbog broja djece ne može unaprijed odrediti točnu količinu.
EVIDENCIJSKI BROJ NABAVE:4/25 JDN
Vaša ponuda treba ispuniti slijedeće uvjete:
Način izvršenja: Ugovor.
Rok izvršenja: od dana zaključenja ugovora do 31.12.2025.
Rok valjanosti ponude – 15 dana od dana otvaranja ponude
Mjesto izvršenja – Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica
Isporuka robe je prema narudžbi, tri puta tjedno.
Rok, način i uvjeti plaćanja: 30 dana od dana zaprimanja valjanog e-računa sukladno Zakonu o elektroničkom izdavanju računa u javnoj nabavi NN 94/18, e-Račun se ispostavlja na adresu naručitelja::Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, Koprivnica 361148749423, s naznakom na računu „4/25 JDN – Ugovor (broj)“.
Račun se ispostavlja u elektroničkom obliku.
Ukupnu cijenu ponude čini cijena ponude s porezom na dodanu vrijednost.
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.
Ponuda treba sadržavati:
Ponuda se dostavlja na Ponudbenom listu i troškovniku iz ovog Poziva za dostavu ponude, a koje je potrebno ispuniti i potpisati od strane ovlaštene osobe ponuditelja.
Naručitelj neće prihvatiti ponudu koja ne ispunjava uvjete i zahtjeve vezane uz predmet nabave iz ovog Poziva za dostavu ponude.
Rok za dostavu ponude: 17.10.2025. godine do 15:00 sati bez obzira na način dostave.
Način dostave ponude: ponuda se dostavlja na e-mail na adresu [email protected] skenirano (potpisano i ovjereno) u pdf. formatu ili osobno, poštom na adresu:
Dječji vrtić „Medenjak“ Koprivnica, Ulica dr. Alberta Heinricha 26, 48 000 Koprivnica „Meso“ – NE OTVARAJ
Otvaranje ponuda nije javno.
Osoba za kontakt: Leonarda Žarković
Tel: 048 601 921
e-mail: [email protected]
Naručitelj ne snosi nikakve troškove u svezi sa sudjelovanjem ponuditelja u ovom postupku.
Obavijest o rezultatima predmetne nabave: Pisanu obavijest o rezultatima nabave Naručitelj će dostaviti ponuditelju u roku 15 dana od dana isteka roka za dostavu ponude.
KLASA: 400-06/25-01/5
URBROJ: 2317-1-7-25-6
Koprivnica, 13.10.2025.